Przepraszam za opóźnienie

Witam wszystkich moich czytelników. I jednoczesnie przepraszam, że taaaak długo nie pisałam nic. Z Gruzji wyjechałam w czerwcu, skończyłam TLG. Ciakawa i wartosciowa przygoda! Polecam kazdemu, ktory nie moi sie wyzwan i przygod!

Przez ponad 2 miesiace przygotowywałam sie do wyjazdu do Chin. W Końcu mi się to udało. 

Bloga o Gruzji chce kontynuować. Tyle się tam dzieje i jakos nie mogę się poprostu odciąć od tego kraju 😉 

Niedługo pojawić powinien się wpis 🙂

Pozdrawiam,

Martyna

Skomentuj

